نوحه ای از حاج حسن دهقان
به خاک وخون زدشمن روگرفتم
دودست از غصه برزانوگرفتم
زقرآن خواندنت نیروگرفتم(2بار)
------------------------
ضیاء هردوعینم بخوان قرآن حسینم{جواب}
------------------------
هلال غرق خون ماه منیرم
بیاتاازگلویت بوسه گیرم
الهی برلب خشکت بمیرم (2بار)
------------------------
ضیاء هردوعینم بخوان قرآن حسینم{جواب}
------------------------
تورادرکربلا گم کرده بودم
چرادرکوفه پیدایت نمودم
به لحن وصوت زیبایت درودم (2بار)
------------------------
ضیاء هردوعینم بخوان قرآن حسینم{جواب}
------------------------
زهجرانت به لب دارم گلایه
بیایم همرهت سایه به سایه
دلم شد مثل قرآن آیه آیه(2بار)
------------------------
ضیاء هردوعینم بخوان قرآن حسینم{جواب}
------------------------
ادامه ازddddd12
---
زبان حال زینب بوده این شعر
خداونداتورحمی کن دراین دیر
-------
اسیر کربلا گردیده این دل
تورا می جویم و منزل به منزل
---
به دشت محشر و روز قیامت
بیا دستم بگیربا صد ندامت
---
شهیدکربلا ، شافی محشر
همیشه عشق تو بوده است در سر
---
من این دل را کنم روز قیامت
حسین جانم ،حسین! جانم فدایت
====
مهدي دهقان بهابادي...